»Zgodbe uspešno pripovedujejo ne glede na format, okvir in podobno.«
»Zgodba potrebuje čas, ne pa potenciranja, interpelacije in podobnih zgodb.«
»Verjamem, da bo glede na rast in inovativnost podjetja ta zgodba zelo uspešna.«
»Naredil uspešno zgodbo za našo občino.«
»Ne razmišljamo o formatu, razmišljamo o stanju duha, to nas zanima, ne format. Format je stvar mode, trenutka. Stanje duha pa se vzdržuje daljši čas.«
»Tovrstna zgodba se verjetno v Ljubljani ne bi mogla zgoditi ... to je mariborska zgodba, ki pa gotovo prerašča lokalne okvirje.«
»Ne bomo sprejemali velikih sklepov, ne bomo zagnali novih pobud, ne bomo prinesli denarja – v tem formatu tega ne moremo.«
»Manglarjeve zgodbe v stisnjenih formatih so okna v svet negotovosti, tesnobe in neodobravanj, s katerimi se spopadajo Kubanci.«
»Zakaj vlada ni zavzela podobnih stališč tudi pri drugih uspešnih podjetjih?«
»Drago pripoveduje podobne zgodbe, vendar prihaja z druge strani.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju